Znakuj w PS-SYSTEM

 

 

Aby upominek w pełni spełniał funkcje reklamowe koniecznie powinien zostać spersonalizowany. Idealnym rozwiązaniem jest trwały logotyp wykonany na gadżecie, który gwarantuje skuteczną reklamę na lata!
Dbając o wygodę naszych Klientów świadczymy kompleksowe usługi w zakresie znakowania upominków reklamowych. Zajmujemy się znakowaniem artykułów własnych oraz powierzonych.

 

Dostępne standardowe metody nanoszenia logotypów:

  • termotransfer
  • grawerowanie laserowe
  • haft komputerowy
  • sitodruk
  • tampodruk
  • kalka ceramiczna
  • tłoczenie
  • druk cyfrowy UV
  • etykiety
  • doming
  • sublimacja

ale też inne nietypowe metody ..

 

Termotransfer

 

Termotransfer to technika znakowania polegająca na termicznym wgrzaniu logotypu w dany materiał. Początkowo na specjalnym papierze transferowym przygotowywany jest logotyp, który następnie jest przenoszony na znakowaną powierzchnię przy użyciu prasy termicznej wytwarzającej wysoką temperaturę – około 150 °C.

Zalety termotransferu:

Czystość krawędzi nadruku
Termotransfer zapewnia wysokie nasycenie kolorów, dzięki czemu nanoszone nadruki mają czyste i wyraźne krawędzie.

Nadruki wielokolorowe
Technika ta umożliwia wykonywanie nadruków wielokolorowych, na co nie pozwalają tradycyjne techniki sitodruku. Obraz odznacza się bardzo wysoką wiernością kolorów.

Trwałość
Wykorzystywanie termicznego wgrzewania materiału transferowego powoduje, że nadruk jest trwały przez lata.

Precyzja
Ze względu na wysoką jakość i czystość krawędzi nadruku metoda ta umożliwia precyzyjne i estetyczne nanoszenie logotypów.

 

Grawerowanie laserowe

 

Grawerowanie laserowe to metoda znakowania wykorzystująca wiązkę laserową. Sterowana komputerowo wiązka promieni laserowych precyzyjnie usuwa materiał z powierzchni grawerowanego przedmiotu. Posiadamy lasery typu YAG i CO2, które pozwalają na wykonanie graweru na takich materiałach jak: metal, drewno, szkło, skóra, karton, tworzywa sztuczne, laminaty grawerskie i guma stemplarska.

Zalety grawerowania laserowego:

Precyzja
Ze względu na komputerowe sterowanie wiązką laserową możliwe jest wykonanie nawet najbardziej finezyjnych logotypów na znakowanych artykułach.

Powtarzalność logotypów
Laser gwarantuje, że cała partia przeznaczonych do znakowania artykułów będzie miała identyczny logotyp.

Trwałość
Grawerowanie polega na usuwaniu zewnętrznej warstwy znakowanego produktu, dzięki temu wykonany logotyp nie jest wypukły, a tym samym staje się odporny na ścieranie.
Czystość wykonania
Grawerowanie laserowe nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze znakowanym przedmiotem.
Szybkość znakowania
Lasery charakteryzują się wysoką wydajnością. Dzięki temu możliwe jest znakowanie dużych ilości artykułów w krótkim czasie.
Powierzchnia znakowania
Grawerowanie laserowe pozwala nanosić zarówno bardzo małe jak i bardzo duże logotypy, nawet o wymiarach do 432x726mm.

Haft komputerowy

 

Haft to jeden z najstarszych sposobów zdobienia przedmiotów. Następca ręcznego haftu – haft komputerowy jest dziś powszechnie stosowany do znakowania upominków reklamowych.

Nasza pracownia hafciarska dysponuje trzema zaawansowanymi technicznie automatami do haftu. Do wykonywania wzorów posiadamy specjalną maszynę jednogłowicową, co znacznie skraca czas oczekiwania zarówno na przeszycia próbne jak i gotowe znakowanie.

Zalety haftu komputerowego:

Trwałość
Haft komputerowy to niezwykle trwały sposób znakowania. Jest odporny na uszkodzenia mechaniczne, można go m.in. prać i prasować.

Dokładność
Podczas haftu do sterowania igłą używany jest komputer, co sprawia, że wszystkie przeszycia są wykonywane bardzo precyzyjnie. Technikę tę cechuje wysoka powtarzalność wykonywanych logotypów.

Estetyka
Nasze maszyny pozwalają na haftowanie wielobarwnych, skomplikowanych wzorów.

Jakość
Do wykonywania haftów używamy tylko najlepszej jakości nici niemieckiej firmy Madeira.

Szerokie zastosowanie

Za pomocą haftu komputerowego można znakować wiele rodzajów upominków reklamowych, m.in. czapki, koszulki, koce, ręczniki, plecaki, torby i wiele innych.

 

Sitodruk

 

Technika sitodruku ma bardzo długą historię – wywodzi się z tzw. malowania szablonowego, znanego już w czasach starożytnych. W metodzie tej kluczowym urządzeniem jest sito. Część oczek w sicie jest zasklepiona, natomiast wolne oczka tworzą matrycę. Podczas drukowania gęsta, mazista farba jest rozprowadzana na całej powierzchni siatki za pomocą rakla. Przeciska się ona jednak tylko przez wolne oczka bezpośrednio na znakowany artykuł reklamowy. W ten sposób powstaje efektowny nadruk reklamowy.

Zalety sitodruku:

Szerokie zastosowanie
Sitodruk jest stosowany na wielu typach tkanin: bawełnie, dzianinach, a także tworzywach sztucznych, drewnie. Dlatego za jego pomocą może być znakowana odzież, torby, parasole, czapki oraz gadżety plastikowe, drewniane i skórzane.

Trwałość
W technice sitodruku stosujemy bardzo wytrzymałe farby drukarskie – są odporne m.in. na wilgoć, promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne, pranie.

Nasycenie barw
W sitodruku stosuje się dużą ilość farby, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie bardzo wyrazistych i w pełni nasyconych barw.

Uniwersalność
Sitodruk może być wykonywany zarówno na powierzchniach płaskich, jak i cylindrycznych.

Cena

Technologia sitodruku jest atrakcyjna cenowo zarówno przy znakowaniu pojedynczych egzemplarzy, jak i w przypadku całych serii.

 

 

Tampodruk

 

Metoda tampodruku polega na nakładaniu trwałej farby drukarskiej za pomocą miękkiego, gładkiego stempla zwanego tamponem na znakowany artykuł reklamowy. Oprócz farby i tamponu potrzebna jest także specjalna maszyna (tzw. tamponiarka) i matryca, czyli metalowa płytka z wyrytym lub wytrawionym wzorem.

Zalety tampodruku:

Uniwersalność
Dzięki możliwości stosowania tamponów o różnym kształcie możliwe jest znakowanie także nierównych i nieregularnych powierzchni.

Szerokie zastosowanie
Dzięki dobraniu odpowiedniej farby jesteśmy w stanie drukować na wielu podłożach m.in.: tworzywach sztucznych, szkle, plastiku, metalu i drewnie.

Szybkość
Ze względu na prostotę techniki tampodruku możliwe jest znakowanie dużej ilości artykułów reklamowych w krótkim czasie, co znacznie zmniejsza czas realizacji zamówień.

Dokładność i precyzja
Tampodruk idealnie sprawdza się przy znakowaniu niewielkich przedmiotów np. długopisów, breloków, linijek. Logotypy, pomimo małych rozmiarów pozostają bardzo dokładne, czytelne i wyraźne.

Cena
Niska cena tampodruku sprawia, że jest to bardzo popularna metoda znakowania, wykorzystywana zarówno przy niewielkich, jak i dużych nakładach.

 

Kalka ceramiczna

 

Znakowanie za pomocą kalki ceramicznej polega na nałożeniu specjalnego papieru, na którym znajdują się obrazy (np. logotypy, napisy) na powierzchnię ceramicznego przedmiotu (np. kubka). Następnie zostaje ona wypalona w temperaturze 800°C, dzięki czemu otrzymany produkt cechuje wysoka jakość wykonania oraz trwałość.

Zalety kalki ceramicznej:

Nadruki wielokolorowe
Technika nadruku za pomocą kalki ceramicznej pozwala na wykonywanie nadruków wielokolorowych o bardzo dobrej jakości i czystości krawędzi, kolory są dobierane według wzornika Pantone.

Trwałość
Technologia znakowania kalką ceramiczną charakteryzują się niezwykłą trwałością oraz odpornością na ścieranie, dlatego przedmioty oznakowane tą techniką są odporne również na mycie w zmywarkach.

Forma
Nowoczesny design ceramiki idealnie komponujący się z wysokiej jakości nadrukiem gwarantuje zaspokojenie potrzeb estetycznych nawet najbardziej wymagających użytkowników.

 

 

Tłoczenie

 

Technika znakowania polegająca na przeniesieniu wybranego wzoru z matrycy na produkt przy udziale dużego ciśnienia i wysokiej temperatury. Tłoczenie wykonywane jest zazwyczaj na wszelkiego rodzaju materiałach skórzanych, bądź skóropodobnych, a także tekturze i tworzywach. Tłoczenie można wykonać na sucho – odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. „color stamping” – najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym.

 

Druk cyfrowy UV

 

Druk cyfrowy UV to bezdotykowa metoda znakowania, która polega na bezpośrednim drukowaniu obrazu z pamięci komputera na powierzchnię produktu – dzięki temu jakość wykonania jest niemal fotograficzna. Następnie tusz, którym wykonany był nadruk jest utwardzany pod wpływem światła UV, co uodparnia go na wodę, wilgoć czy promienie słoneczne.


Zalety stosowania druku cyfrowego UV:

  • Pełna gama kolorystyczna – nadruki full color
  • Zmniejszenie kosztów nadruku nawet przy niewielkim nakładzie
  • Skrócenie całego procesu produkcyjnego
  • Personalizacja nadruku – wykorzystanie komputera przy wykonywaniu znakowania daje duże możliwości w kwestii projektu nadruku
  • Jakość druku – nadruk, który powstaje dzięki tej metodzie dobrze przylega na dowolnym podłożu- blacha lakierowana, drewno czy tworzywa sztuczne
  • Trwałość – odporność na czynniki zewnętrzne, nie wymaga suszenia, zaraz po wykonaniu nadruku produkty mogą być poddawane dalszej obróbce

 

 

Etykiety

 

Jedną z możliwości wykorzystania technologii znakowania laserowego jest wykonywanie różnego rodzaju etykiet. Etykietę (plakietkę) wykonujemy na laminacie grawerskim samoprzylepnym za pomocą graweru laserowego CO2. Metoda ta sprawdza się, kiedy inne techniki znakowania nie radzą sobie z różnych względów. Etykietę można umieścić np. na opakowaniu produktu.

 

Doming

 

Doming (naklejka żywiczna) to technologia znakowania pozwalająca na uzyskanie efektu niemal trójwymiarowego obrazu. Polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne- logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia.  Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

 

 

Sublimacja

 

Technologia znakowania artykułów reklamowych stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach np. czapki, koszulki itp. Dany logotyp bądź inskrypcję należy najpierw wydrukować na specjalnym nośniku przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść go na powierzchnię przedmiotu za pomocą specjalnej prasy. W ten sposób naniesione logo jest trwałe i odporne na pranie i czynniki chemiczne. Metodą sublimacji znakujemy na jasnych powierzchniach.

 

Inne


Na Państwa życzenie możemy zastosować również inne, nietypowe metody znakowania. Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły. Przykładem ciekawszej realizacji jest pieczęć woskowa (laka) na butelkach do wina.

 

 

Information

Client:
Date: 7 marca, 2013
Type:
Live preview

Facebook